قالیچه‌های تصویری حیدریان پیشنهاد هدیه

قالی‌های دستباف تصویری یکی از پرطرفداراترین مجموعه‌های فرش حیدریان هستند که با نقاشی‌های جذاب از شخصیت‌های تاریخی و اسطوره‌ای محبوب در فرهنگ ایرانی آراسته شده‌اند و اندازه آن‌ها به گونه‌ای است که هم برای کف‌پوش خانه و هم به عنوان دیوار آویز مورد پسند مخاطبان ما قرار می‌گیرند و همچنین پیشنهاد هدیه ای ارزشمند و اصیل برای عزیزان، همکاران تجاری، مدیران و... هستند.

بسته‌بندی ویژه و کیفیت فرش‌های تصویری حیدریان در کنار ارزش‌های فرهنگی‌ای که به نمایش می‌گذارند آن‌ها را به یکی از اولین انتخاب‌های مخاطبان ما برای هدیه دادن به عزیزانشان بدل کرده است.

در دوره قاجار با ورود عکاسی و چاپ سنگی به ایران، مردم به تصاویر این هنرها بسیار علاقه‌مند شدند و آن‌ها را وارد دست‌بافته‌های خود کردند. یکی از زیباترین قالی‌های تصویری ایرانی که در مجموعه حیدریان بافته می‌شود، قالی رستم است. رستم نامدارترین پهلوان ایرانی است که در شاهنامه فردوسی از او یاد شده، همچنین قالی شاهپور، هوشنگ شاهی، شاه عباس و... که از پادشاهان کارآفرین دوران خود بوده‎‌اند و یادآور فرهنگ ایرانی هستند و یکی از محبوب ترین هدایایی هستند که می‌توانید با بسته بندی ویژه حیدریان تهیه کنید.

  • برای اطلاع از موجودی فرش‌ها، نمایش فرش در منزل یا دفتر کار، ارسال فرش به خارج از کشور کمتر از هفت روز و ... با شماره واتساپ فرش حیدریان «۰۹۳۵۶۶۶۲۲۹۵» در تماس باشید.

For more information about the price, shipping or any other question, please call Heidarian Carpet, on WhatsApp +98 935666295